Dressyr

Idag red jag dressyr i paddocken, Magic börjar verkligen förstå vad mina skänklar betyder och vad jag menar med att vara lite "hårdare" i handen. 
Även i dag gick det bra, trampade under sig och var mjukare än vad han brukar vara. Fick dock ha lite mer kontakt i vänsterhanden idag.
 
Skrittade ut en sväng med Elin som avskrittning.
Är verkligen nöjd!
 
Telia är verkligen inget bra närverk, det krånglar för oss hela tiden. Just nu så har jag en kabel i datorn så att jag kan gå in på internet, blev därför en försenad uppdatering. 
Jag har en ny design nu också! Kommer väl upp snart.Hejdoo... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte Telia som är felet! Det kan vara något som är sönder. Telia har haft mycket problem på sista tiden också! Men dem är fortfarande bra!

Svar: Men i julas så var en kabel sönder och vi var utan nätverk i 5 veckor, sen när en kille kom för att kolla vad som var fel så tog det bara 1 minut sen var han klar. Och nu så har de ändrat på något som gör så att vi inte har internet. Och JAG tycker att telia är jobbigt men DU tycker inte det, shit the same... :)
Linn Delwer

2012-07-20 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0