Fargo,fargo,fargo

Det är svårt att fatta att du inte är min längre, det året vi haft tillsammans... var helt otroligt.
Nu, medans jag berättar nästan alla tider vi haft tillsammans så kan jag passa på att berätta att... jag aldrig kommer att älska en annan häst som jag älskade dig <3 Ja, mins du när vi var i Svenljunga, du vägrade gå fram, du backade, backade å backade, tills vi blev uteslutna <3 saknar de studer vi var tillsammans, ipremsip 12h på tygnet.
 
Jag kommer också ihåg vår första tävling någonsin tillsammans! Det var min första tävling däremot. Den betydde fullständigt mycket för mig, du lärde mig att när domaren blåser i pipan så ska man stå still, haha! <3
Jag kan inte, det går inte... att få in detta i mitt huvud: Han är inte min längre. 
Jag minns också när jag inte riktigt fattade att vi skulle köpa honom. Jag kommer ihåg varenda sekund!
Mamma sa åt mig att hämta posten, det låg endast en rulle i brevlådan. Jag var ju självklart nyfiken och jag öppnade det. 
 
Mamma och pappa stod uppe på trappan vid dörren och filmade...? jag visste ju ingenting. Jag såg en bild på mig och Fargo. Jag kollade bakom kortet och där stog det precis så här: Han är din nu, din egna Fargo! Ta hand om honom nu <3

Jag fattade inget förren jag frågade mamma och pappa...  är han min nu?? haha... :,(
Ibland känner jag att jag ångrade att jag sålde dig...  men jag har ju en annan fantastisk häst att ta hand om. 
Men inte lika fantastisk som du <3 
Du är så betydelsefull, du har lärt mig ALLT! Snälla Fargo, var inte besviken på mig nu... du är fortfarande min, vad som än händer <3<3 
 
LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0