GALET NÖJD!! ♥

Idag åkte jag med Magic upp till Töllsjö, red för Annika igen. Åh, Annika är en så bra tränare, hon säger till vad man ska göra när, och när man gör någonting rätt så säger hon till!
 
Så jag värmde upp, små och stora volter i trav, sen så sa Annika att jag skulle ha mera kontakt, inte så det blir hårt men så att jag inte tappar kontakten mellan handen och munnen. Så jag höll lite hårdare, inte för hårt då.
Jag liksom vred in handen så att handleden typ pekade utåt, medans jag höll kvar kontakten i ytterhanden och tryckte med innerskänkeln... väldigt svårt att förklara. 
Det gick såååå bra ♥ Den sista galoppen i höger varvet vad så otroligt fin, han bjöd sig framåt och verkligen fick en så fin dressyrgalopp!! 
 
Det är första gången han fått med allt i galoppen! Han fick med bogen, ryggen, nacken, och benen. Så han var jätteduktig idag, jag är också nöjd med mig själv. 
Pappa fick också några fina bilder med min kamera, så här har ni dom! 

Kommentarer
Postat av: Frida Fransson

Guud vilken söt liten ponny! :D

2012-07-18 @ 12:03:19
URL: http://FriidaFransson.blogg.se
Postat av: elsa

Så söt liten ponny!:)

2012-07-18 @ 19:55:59
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0