Göran-rundan

Idag blev det Gööööran-rundan istället för Stjärnhusrundan... pågrund av att det spö regnade precis när jag, Elin och Alicia skrittat 100 meter.
I Vilket fall så backtränade vi, jag och Alicia galopperade men inte Elin. Det  gick väldigt bra.
 
Det är så tråkigt att jag har haft Magic i ett halv år... redan! Jag vill ju ha han längre en ett år. Men aja, inget att göra åt.
Imorgon så ska jag rida dressyr igen och träna mycket mer på nacken så han går riktigt fint tills Div- III dressyr går igång!
Hoppas vi ses där ;)
Jag vill också tipsa om min favvo blogg --> fannykargede.blogg.se <--
 
Här är några bilder från när jag fotade Magic i haagen!
Kamera --> Canon EOS 400D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har han klippt sig?:)
Länge sen jag såg blogen ;(g

2012-07-28 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0