Göran-Rundan

Hej! Idag red jag och Elin Göran-Rundan. Upp för petareds backen och sen svänger man höger hela tiden, vi brukar också kalla den höger-rundan.
Jag travade och galopperade efter Elin och Scream, Magic blev lite rädd ibland för olika saker men han skötte sig väldigt bra! 
När vi var klara så tog jag in Fargo och red först ut (fotbolls-rundan) och sen hoppade jag i paddocken. 
Haha... Fargo blev så glad av att hoppa så han gjorde några glädje hopp, han gnäggade 2 ggr också, konstigt ;) Näh, det är typiskt Fargo bus! 
 
Nu ligger jag i sängen och checkar in några bloggar, bredvid mig ligger Nizze min katt, vi lyssnar på musik och bara slappar. 
 
Nu bilder!!

Kommentarer
Postat av: Josefin Berg

varför heter den Göran-rundan?

Svar: Det är en som bor där som heter Göran. Men vi tycker den passar bättre som Höger-rundan ;)
Linn Delwer

2012-07-13 @ 08:32:04

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0