Holmen

Hej! Idag red jag upp till holmen, skulle möta Sofia där. Elin gick med mig genom skogen så hennes kamera kom också med. Men blev tyvärr inga bra bilder.
Tränade på dressyr. Gick piss. Nej... men Magic var okoncentrerad nästan hela vägen från början till slutet. I mitten av ridpasset så gick han superfint i båda varven, men sedan så gick det piss dåligt. 
 
Aja, som vi människor så har hästar också dåliga dagar. 
Snart kommer Elin och hennes mamma/pappa och ska hämta mig & Sofia, vi ska sova över hos Elin!
Blir tyvärr inga bilder, då Oscar sitter uppe inne på sin dator. (Det laggar för han om jag laddar över bilder på bloggen) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0