Idag & igår

Hej.
Igår red jag dressyr i paddocken. Magic gick verkligen som en dröm! I början så var han lite vimsig och respekterade inte mina hjälper. Men efter ett tag så blev han verkligen mjuk och följsam. 
Så nöjd är jag verkligen!
 
Idag red jag ut runt sjön med Elin och Sessan. Travade lite, men eftersom att jag red barbacka så travade vi inte så mycket.
Maya åkte häst-och-vagn med Fargo! Travade lite också, jag fick styra han när han travade eftersom att jag vet hur man styr.
 
Ojj! Glömde säga att jag, Elin, Maya, Anna, Bryan, Hugo och Elins farmor åkte till ♥ Liseberg ♥ 
Kom hem så sent igår så jag svarar på frågestunden efter detta inlägget istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0