Kräftor/Räkor

Gokväll! Har suttit med Sofia, Karin, min mamma Susanne och ätit kräftor. MM! Så gott. 
Men iallafall så får ni 40 frågor.
 
  1. vad är klockan? 21:13
  2. Vilken tid tror du att du blir klar med inlägget? 21:36
  3. Favorit mat? Pizza & Tacos
  4. Gillar du att sjunga? Ja.
  5. Tycker du själv att du är bra? Jaa...?? 
  6. Bli när du blir stor? Frisör och/eller världens bästa dressyrryttare... I Guess.
  7. Älskar mest i hela världen? Familjen.
  8. Favorit djur efter häst? katt.
  9. Vad är ditt fullständiga namn? Behöver ni veta?? 
  10. Dressyr eller hoppning? Dressyr (många tror mig inte) 
  11. Mat, godis eller chips? (endast ett alternativ) Chips.
  12. Simma kasta boll i vattnet? Kasta boll i vattnet antar jag...? 
  13. Vem saknar du? Fargo<3
  14. Senaste du pratade i telefon med? Elin.
  15. Senaste SMS?  är knappt inne på min telefon.
  16. Blir du mest irreterad på? En dator som är seg.
  17. Vem är du mest irreterad på nu? Mamma.
  18. Varför? Hon vill inte visa HV-Polo tröjan hon köpte till mig (vet ej varför) 
  19. Har din/dina häst/hästar flughuva? Njae, ibland.
  20. Gillar du din blogg? Annars skulle jag inte blogga ;) 
  21. Blogg.se eller blogspot.se? Blogg.se
  22. Varför just blogg.se/blogspot.se? Blogg.se är mycket bättre!
  23. Har du en katt? Ja.
  24. Om "Ja" Skriv information han/hon. Han heter Nizze och är orange med bruna ränder.
  25. Snällaste vännen av alla? Elin <3
  26. Blir arg på just nu? Att Fargo inte är min längre.
  27. Blir mest imponerad av? Att Magic är 5 år och jag har kommit ut på tävlingsbanan med han.
  28. Kan du mycket om hästar? Jaa... tillräckligt mycket för att rida unghäst.
  29. Hur många rosetter har du (om du har några)? 14 om man räknar med porslin"tavlan"
  30. Sångerska eller inte? Inte.
  31. Tänker på just nu? Hur Fargo ska ha det : , ( 
  32. Videofyme.com eller youtube? Videofyme.com
  33. Bästa bloggen? fannykargede.blogg.se
  34. Tänker på just nu då? Nästa fråga...
  35. Vilken fråga svarar du på? Fråga 35.
  36. Hur många frågor är det kvar tills 40? 4
  37. Älskar du Magic? JA!
  38. Är du glad att få rida han? JA!
  39. Vad heter dina bröder ( om du har några ) ? Anton och Oscar
  40. Vad är klockan? 21:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0