Lösgjord

Hej, idag red jag och Elin upp till holmen, Vi mötte Sofia där som planerat och red tillsammans i stora ridhuset.
Idag så hoppade jag någon gång på ett litet 70 hinder men inte mera, tränade därefter med lösgörheten, som alltid.
Idag var Magic väldigt mjuk ifrån början till slutet så jag är väldigt nöjd. Om ni går ner några inlägg så ser ni den övningen jag gjorde idag, "S:et". Imorgon ska jag, Elin och Sofia rida på någon klätterrunda med fika och allt!
 
Just nu så sitter jag själv i sängen och äter chips. Ses!
 
Här är en bild på fina Mango i stallet, men bilden hade inget med inlägget att göra, tänka om Nadja inte hade denna bilden på han så lägger jag ut den! 
Fotat med min Canon EOS 400D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0