Mina 3 förebilder

Ja, jag har 3 förebilder.
Madeleine, Fanny... och min fantastiska bästis Elin <3 alla 3 rider otroligt bra! Ok, Madde och Fanny har ju mera erfarenhet än mig och Elin men jag tycker att vi är väldigt duktiga för att vara 11 år! 
Men hur som helst så börjar jag med Madde (Madeleine)
 
: Madde är en väldigt erfaren ryttare, hon kan mycket om hästar och är själv en fantastisk person som hjälper till med saker. Exempel: Tränar mig,Elin och Nadja. Hon låter oss också ibland rida en av hennes storhästar! Hon orkar med att jag och Elin sover över hos henne ibland ;) 
Madde är helt otroligt snäll, duktig och tar hand om sina hästar väldigt bra! 
 
Fanny: Fanny är också en fantastisk person som låter mig och Elin rida hennes hästar ibland. Hon är också mycket duktig på att rida, behandla djur på rätt sätt. När hon hoppar så "lägger" hon sig över hästen perfekt, så som det ska vara, hon drar inte i hästens tyglar över hindret som måånga andra ryttare gör! Hon rider såååå bra! 
Hennes blogg är också hur grym som helst (placering: 1) ;) FANNYS BLOGG
 
Elin: Elin är också en grymt bra person! Hon tar det lugnt med hästen och rider som om hon vore Rolf-Göran bengtsson, men allvarligt. Riktigt bra rider hon. Hon är en bra ryttare med erfarenhet så det räcker. Hon är alltid där för en... Man blir glad när hon är i huset! om man har varit på dåligt humör en dag och sen kommer Elin hem till oss så vaknar man upp och sen börjar man gapskratta! 
Hon är rolig att rida ut med och jag känner mig trygg när jag är med henne! <3
ELINS BLOGG 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0