Mysrunda på 2h

Hej! Idag red jag, Elin och Sofia en 2 timmars runda. Ojjojoj! Magic var väldigt pigg och framåt, men även lite bakåt lutande, ibland ville han, ibland inte. 
Men hur som helst så gick det super bra! Rejsade några gånger på åkern, klättrade för branta backar. 
Magic var väldigt glad av att få komma ut.
 
Vi hade även en liten fikapaus, vi lossade på sadeljordarna, så fick hästarna också äta. Självklart hade vi inte bara fika till oss,  hästarna förtjänade också något så vi tog med oss äpple och banan.
 
Åh! Jag vill rida samma runda som idag imorgon! ;) Nej, men ärligt, ni måste prova, man känner sig fri! ;)
Ni får inga nya bilder idag igen, ska börja ta med kameran till stallet lite oftare. Förr tog jag alltid med min kamera till stallet. Får skärpa mig. : -)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0