50 frågor

  1. Vad är klockan nu? 22:02 
  2. Favorit nummer? 3 & 7 
  3. Favorit glass? Alla 
  4. Tur nummer? 17 
  5. Sötast i klassen? ♥♥♥♥♥♥
  6. Jobb när du blir stor? Frisör eller proffsryttare 
  7. Din senaste dröm? Träffade Jan Brink
  8. Knäppaste dröm? Måååånga...
  9. Älskar mest av allt? Familjen
  10. Hände nu? SVERIGE GJORDE MÅL! ( Sverige VS England) 
  11. Bästa dressyrryttare? Utan tvekan Jan Brink!
  12. Bästa hoppryttare? Utan tvekan Rolf-Göran Bengtsson!
  13. Bästa fotbolls lag? Inte fotbolls intresserad.
  14. Bästa sport, 1,2,3? 1 ridning, 2 Fotboll, 3 ?? 
  15. Favorit djur 1,2,3? 1 häst, 2 katt, 3 hund.
  16. Blogg.se eller Blogspot.se? BLOGG.SE!
  17. Jobbigast? Bröder!
  18. Enklast? Fotboll ;)
  19. Tröttnar lätt på? Om nån i fotboll gjort mål så ropar alla.
  20. Snällast? Mamma,Pappa.
  21. Roligast? Blogga,rida
  22. Svårast inom blogg.se? Koda.
  23. Jobbigt med grannar? Ibland sabbar de internet.
  24. Gillar du skolan? blandat
  25. Stor press på ridtävlingar? Ibland.
  26. Hur många frågor är det till upp till tal 30? 4???
  27. Gjorde sverige mål igen? JA!!!!!!!! :D
  28. Tror du Sverige har en chans att vinna? JA! 
  29. Är det lätt att rida? NEJ! verkligen inte, man ska tänka på skänklarna,vara rak i ryggen osv.
  30. Är du oftast glad person? ja, tycker jag.
  31. Älskar du alla hästar du haft? Ja, jag har ju bara haft 2 så ja. 
  32. Hur stort skulle det vara för dig att träffa Jan eller Roffe? Kan inte änns beskriva med ord! 
  33. Bästa kompis (länka om hon/han har blogg) Elin och en massa mer! 
  34. Hur länge har du bloggat? 1 år
  35. Hur länge kommer du att blogga? Så länge jag tycker det är kul.
  36. Har du någon fiende? Njae, jag har en jag inte gillar.
  37. Hur många djur har du? 2.
  38. Vad är 7*7? 49
  39. Är Magic gammal? Nej, han är unghäst!
  40. Fanta eller coca-cola? Coca-cola!
  41. Favorit bloggen hitills? Dressyrmupparna
  42. Hur många frågor kvar till 50? 8 frågor kvar
  43. Lätt för matte? ja.
  44. Blivit sparkad av en häst? Ja, 3 gånger av min förra shettis och en gång från hingsten i stallet.
  45. Du fick väl sy ifrån när hingsten sparkade dig? Ja. 6 stygn.
  46. Hur många gånger har du ramlat av? jag har ramlat av 57 gånger.
  47. Gillar du den nya uppdateringen på blogg.se?  Ja, jag tycker den är väldigt bra! 
  48. Favorot mat? ??
  49. Favorit häst? hallå eller?! Fargo och Magic! ;) 
  50. Vad är klockan? 22:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0