Godmorgon

Idag ska jag rida för Annika kroon, har inte bestämt tid men vi tror att det är på eftermiddan vid 5.
Annika är jättduktig, hon vet nästan allt om dressyr och hur man ska göra för att få hästen att gå i form.

Jag ska fota Elin när hon rider idag, får väl vara i stallet med henne och sen åka till Annika och träna dressyr.
Glöm inte att följa mig via bloglovin! Det är bara att söka på "linnndelwer.blogg.se" så kommer det upp ;) 

Imorgon kommer ett inlägg om bara mig och min underbara Fargo! 
Den lilla söta skrutten <3 han gjorde mig till mig. Han var det bästa som hänt mig!! Kommer aldrig glömma han <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska också vara med och träna för Annika idag!

2012-06-19 @ 09:16:28
URL: http://elinnlambert.blogg.se
Postat av: Elin

Jag ska också vara med och träna för Annika idag!

2012-06-19 @ 09:16:29
URL: http://elinnlambert.blogg.se
Postat av: Anonym

Supersöt bild! :)

2012-06-19 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0