I´am back!

Hej, idag så vaknade jag ungefär klockan 8 i Bulgarien. Åkte därifrån vid halv 9 och kom till flygplatsen klockan 09:00. Flyget startade klockan 11:00 och vi landade klockan 14:00 i Sverige! Känns skönt att vara hemma.
Träffade även Elin, Maya, Anna, Hugo och Bryan där. Överaskning. Visste faktiskt inte att de skulle komma och vara där.
 
Nu är jag brun och fin, har fått bonnabränna som det kallas. Jag är vit där bikinin har varit och brun på magen och benen.
 
Åkte därefter till stallet med Elin, SÅ KUL ATT TRÄFFA MIN POLLE IGEN!! <3<3 
Red i Hampus förra hage, det gick hur bra som helst, Magic har ju inte blivit riden på en vecka också.
Tränade på 3 olika övningar, red alltså dressyr. Jag ritar övningarna lite senare och beskriver vad/hur jag red. 
Han trampade under sig väldigt bra då och då. Sen  så fick han till och med, bogen, iprincip hela tiden. 
Han vinglade till lite då och då men det var en övning som var menad till att hästarna inte skulle bli vingliga så det blev bara bättre och bättre! :love: 
 
Kommer somsagt ett inlägg om hur övningarna var. Ses.
Hagalyckans Fargo, En fantastisk häst jag aldrig kommer att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0