Resultat KM-bork

LC-70, vägrade ut mig, Magic tyckte att hindrerna var väldigt läskiga. Sen efter första stoppen slutade jag att rida ett tag, men sen blev jag arg och skänklade på han och han kom över. Själva framhoppningen gick jättebra! Sen är jag också nöjd att jag kom över hindret på sista försöket.
Man måste tänka på det positiva, man ska inte tänka på det negativa.
Kommer ju flera chanser, Magic var jätteduktig annars. Han var super fin på framhoppningen, så nöjd är jag! ;) 

Nu kommer bilder, även från GotaCupen omg 3 :) 
(Den bilden näst längst upp är från idag, den bilden längst ner är också från idag) 


Flyger han? 



Idag (bilden ovan) 








Från idag (bilden ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0