VILA!

HEJ! Idag fick Magic vila, Sara tog bort enda skon eftersom den andra har trillat av. 
Hade en liten lektion för Alicia, tog fram konor så det blev en fyrkant på halva plan, man skulle trava, galoppera och skritta runt, tränade även på serpentiner och att sitta ner på rätt sittben eftersom att Alicia har tränat in fel sittben ( alltså så har någon sagt till henne att man ska sitta ner när det inre frambenet är fram, men så är det inte) 

Sen fick jag hoppa upp, det var så längesedan jag satte mig på min lilla Fargo. Han var inte busig ett dugg när jag satt på han. Men han tänker nog såhär " Eh, det är Linn som sitter på ryggen, då ska jag nog inte göra något av mina trix, det är nog ingen idé"  ;) 
Jag är väldigt nöjd, SAKNAR DIG MIN LILLA FARGO! <3<3






<3

Kommentarer
Postat av: Nadja Losman

Gu vad fina bilder. Vem hat tagit dem?

2012-06-20 @ 11:43:05
URL: http://nadjalosman.blogg.se/
Postat av: Nadja Losman

Skrev en kommentar om att bilderna va fina men det hände något konstigt så när jag klickade på skicka så skickades dem till detta inlägget. Var menat till inlägget ''dressyr bilder''

2012-06-20 @ 11:44:45
URL: http://nadjalosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Latmask!

E-postadress: (Endast jag som ser)

Har du en blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0